четвъртък, 18 май 2023 г.

Защо Боко Борисов требе да намери сили и да направи тази тъй себеотрицателна стъпка: да подкрепи правителство на ПП-ДБ без да иска нищо в замяна?

Предлагаме за обсъждане в средите на нашата Общност на небезразличните граждани ето това предложението, което се съдържа в следната публикация в блога на г-н Ангел Грънчаров, която открихме там тази заран:

Защо Бойко Борисов требва да подкрепи правителство на малцинството на ПП-ДБ след като вие не подкрепихте неговото предложение за кабинет? - пита тъй угрижената Цецка Ризова и мига мило като кукла Барби, а пък Никола Минчев, депутата, за когото и аз в Пловдив съм гласувал, говори дълго-дълго, ала не отговаря убедително. А е юрист и трябва да умее да убеждава. 

И ето, налага ми се да отговарям аз, учителя по философия и гражданско образование, щот професията ми е такава че да може да ме разбере всеки, дори и най-немислещия ученик; и отговарям също така щото политиците от ПП-ДБ за момента отговарят крайно неубедително. А и целият народ трябва да разбере как става така, как е възможен този фокус: ПП-ДБ не подкрепи кабинета на Боко, а на Боко да се налага неизбежно да подкрепи кабинета на ПП-ДБ. (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Предлагаме името на публичния философ Ангел Грънчаров за влизане в гражданската квота на кандидат-депутатската листа на ПП-ДБ

До г-н Кирил Петков, съпредседател на ПП "Продължаваме промяната" До г-н Атанас Атанасов, председател на ПП "Демократи за сил...