вторник, 10 март 2020 г.

Пука ли ви че властта в тъй приказната страна Мутроландия убива непокорните учители по философия?


Изглежда за мен вече има национална забрана да бъда на работа в намиращото се в тъй "цветущо" състояние ваше държавно образование: дори в София не ме вземат на работа като учител по философия и то даже по обяви за часове на хонорар (т.е. не ми дават работа, която обикновено никой друг не я иска поради мизерното заплащане!), което е многозначително!

Такива интересни работи се случват в тъй приказната страна Мутроландия...

Затова днес отново излизам на протест като този път възнамерявам да протестирам не само на традиционното си място (площад "Джумая джамия" в Пловдив, под прозорците на сградата на РУО-Пловдив), но ще ида да протестирам и под прозорците на сградата на МОН, която е разположена до тържествените врати на сградата на Президенството. (А по-нататък нищо чудно да ми се наложи да ида да протестирам пред... Посолството на Руската федерация щото дипломата ми е руска и явно днешните мутренско-комунистически управници в"образованието" не я признават!)

Ще ме подкрепи ли в тези протести някой гражданин, обременен с тъй рядко разпространеното у Нашенско чувство на съпричастност към бедите на един редови учител по философия, остракиран от тъй бляскавото ви "образование" само защото се е осмелил да се бори за правата и за достойнството си?

Нема такива, нали така, правилно ли ви разбрах мълчанието и безразличието?! Тогава ще продължа да се боря абсолютно сам, съвсем самотен!

Какво да правя, нима друг изход имам?! Щото все пак трябва някак и да живея, нали така, с въздух само не се живее, вярвам, че това поне го разбирате? (Съпругата ми - и тя е учителка! - също е безработна и остракирана от "образователната" ви система - само защото ми е съпруга, а пък аз съм обявен за зъл враг, който не заслужава никаква пощада!)

Да, ще се боря напълно сам: все пак не ми се ще още сега да лягам и почвам тихичко да мра - каквато съдба ми отредиха вашите тъй човеколюбиви ръководители на вашето тъй човеколюбиво иначе "образование" и "възпитание"...

Хубав ден ви желая! Бъдете здрави!



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Предлагаме името на публичния философ Ангел Грънчаров за влизане в гражданската квота на кандидат-депутатската листа на ПП-ДБ

До г-н Кирил Петков, съпредседател на ПП "Продължаваме промяната" До г-н Атанас Атанасов, председател на ПП "Демократи за сил...