сряда, 9 март 2022 г.

Какво ни "отговори" РУО-Пловдив, което явно изобщо не се притеснява от неспособността си да води смислен диалог с гражданите?

Нашият активист г-н Ангел Грънчаров този път ни изпревари и е публикувал вече писмото, което получихме от РУО-Пловдив (подписано е от неговата шефка!) и веднага му го изпратихме, понеже касае и неговия казус; по тази причина тук се задоволяваме просто да дадем линк към неговия постинг:

 


Небезразличните граждани са получили следния "отговор" от РУО-Пловдив, който, понеже касае и мен, ми го препратиха, а аз пък, по традиция, го обнародвам, щото нямам никакви тайни от обществото (най-вече по линия на битката ми с разпищолилата се властваща образУвателна бюрокрация де, а иначе, както подобава, си имам някои тайни от личната ми сфера, щото... непраните си гащи човек пък не е длъжен да излага на показ, нали така?!): (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Предлагаме името на публичния философ Ангел Грънчаров за влизане в гражданската квота на кандидат-депутатската листа на ПП-ДБ

До г-н Кирил Петков, съпредседател на ПП "Продължаваме промяната" До г-н Атанас Атанасов, председател на ПП "Демократи за сил...