петък, 12 ноември 2021 г.

Как ли съседите-самаряни от блока на ул. Копривщица 15 ще приемат връщането на баба Марийка в нейния дом?

 


Няколко думи за станалото вчера. След като в предаването наживо по ПОтв добри зрители-самаряни ме обвиниха във всички възможни земни и фантастични грехове (бил съм, несъмнено, мошеник, който има една-единствена цел, а именно да заграбя апартамента на баба Марийка; бил съм, естествено, изцяло луд маниак, щом съм обръщал внимание на луда старица като баба Марийка; правел съм нещичко за нея само и само за да се представям като "добър" и като "човек", т.е. бил съм лъжец и лицемер и т.н.; в блога пък всеки ден дежурните оплювачи ме плюят и изобличават в подлости от рода на тази, че съм прибирал... пенсията на бабата и прочие дивотии!), т.е. темата на предаването ("Какво означава да си човек?") беше развита по посока на това, че водещият Ангел Грънчаров, явно, не е човек, а е някакъв нетърпим изрод; както и да е де, за друго ми е думата сега: след предаването купих няколко свещи и едно фенерче за баба Марийка и се запътих да я видя какво прави (щото в апартамента й няма нито ток, нито вода). (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Предлагаме името на публичния философ Ангел Грънчаров за влизане в гражданската квота на кандидат-депутатската листа на ПП-ДБ

До г-н Кирил Петков, съпредседател на ПП "Продължаваме промяната" До г-н Атанас Атанасов, председател на ПП "Демократи за сил...