понеделник, 19 декември 2022 г.

В навечерието на светлия празник Рождество Христово ви призовавам най-човешки: моля, помогнете ми, на път съм да обезумея - отчаян съм от безсилието си!

До групата на небезразличните граждани

До инж. Борислав Стаматов, омбудсман на Пловдив

ДО МЕДИИТЕ


В навечерието на светлия празник Рождество Христово ви призовавам най-човешки: моля, помогнете ми, на път съм да обезумея - отчаян съм от безсилието си! 

ОТВОРЕНО ПИСМО от Ангел Грънчаров, философ, гражданин, приятел на самотната и болна 90-годишна баба Марийка от Пловдив

Уважаеми дами и господа небезразлични граждани,

Уважаеми г-н омбудсман на Пловдив,

Уважаеми дами и господа главни редактори на медии,

Казусът около баба Марийка прие вече крайно хипертрофирани, абсурдистки и сюрреалистични измерения (просто съм крайно затруднен да намеря точния термин!). Стана така, че преподавателят в ПУ "Паисий Хилендарски" и водещ на предаването по Пловдивската обществена телевизия ВИРТУАЛНИЯТ СВЯТ, именно главен асистент, доктор, инженер, всичколог, политолог, активен борец против фашизма и пр. Георги Пашев около този наистина потресаващо объркан казус УСПЯ ДА СЪТВОРИ ТАКАВА СЮРРЕАЛИСТИЧНА ВИРТУАЛНА РЕАЛНОСТ, че аз самият повече нямам умствени сили (той има добрината писмено да ме определи като "бавно развиващ се", сигурно е прав, знам ли?!) да се ориентирам в нея. 

В израз на отчаянието си тази сутрин публикувах в блога си многозначително писмо на лицето Пашев (не смея да го нарека "господин" защото това е буржоазен термин, а той освен че е антифашист, предполагам, е и противник на капитализма!), та значи моля, прочетете този текст, колкото и, разбирам това, да ви е неприятно, за което ви съчувствам от все сърце: 

Антифашистът Пашев намеква, че като помагам на баба Марийка съм бил за прокурор, щото това било "беззаконие", "движено от престъпен умисъл", "обсебване" и "самоуправство"!!!

Това написах там в израз на пълното си безсилие да реша какво да правя занапред. Страх ме е да отида да занеса вода на баба Марийка, щото съм оплют като грозен мошеник, експлоатиращ усърдно "златната мина баба Марийка", като измамник, който иска да й завладее апартамента и пр., а тя все пак наистина се нуждае от вода, никой друг не й носи вода, а без вода не може да се живее (както и нАуката категорично доказва това, предполагам многоучЕното лице Пашев прекрасно знае това!). 

И тъй, вярвайки във вашата несъмнена интелигентност и в тъй безукорния ви морал, ви призовавам най-човешки: моля, помогнете ми, на път съм да обезумея и съм напълно отчаян от безсилието си! Моля, в тия тъй вдъхновяващи за добри дела дни преди Рождество Христово направете една малка добрина: освободете ме от тази мъка, която трови душата ми, опозорен съм! Затова ви моля: поемете вий, в своите ръце, този толкова проклет казус, заради който тъй умният и проницателен академичен деец Пашев с цялата добрина на сърцето си ме предупреди, че най-вероятно ще се озова и в затвора - или поне в лудницата!!!

20 дек. 2022 г.

С УВАЖЕНИЕ: (подпис)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Предлагаме името на публичния философ Ангел Грънчаров за влизане в гражданската квота на кандидат-депутатската листа на ПП-ДБ

До г-н Кирил Петков, съпредседател на ПП "Продължаваме промяната" До г-н Атанас Атанасов, председател на ПП "Демократи за сил...